Adsense’in Yeni Reklam Birimi “Eşleştirilen İçerik”

Adsense yepyeni bir reklam tipi ile karşımızda bu kez. “İçerik Eşleştirme” reklamları ile aklınızda sorular varsa doğru yerdesiniz.

Adsense kazançları günümüz itibariyle pek tatminkar değil. Kazançları artırmak adına ipuçlarını aramaya devam ediyoruz ve dikkatimizi çeken detayları sizlerle paylaşıyoruz. Adsense kazançlarını artırmak adına sıklıkla kontrol etmemiz gereken menülerden birisi de şüphesiz ki Fırsatlar sekmesi. Bu menüde yer alan tavsiyeleri ivedilikle uygulamak hem Adsense kazançları açısından hem de SEO açısında büyük önem taşıyor. Menüyü bugün kontrol ettiğimde karşıma çıkan yeni fırsatın Eşleştirilen İçerik olduğunu gördüm.

Hemen altını çizmekte fayda var ki ‘eşleştirilen içerik’ reklam türü her Adsense hesabında görünmeyebilir. Bilhos’un bu reklam tipi için uygun olduğunu söyleyen Adsense’in bu tavsiyesini hemen uygulamaya başladım. 

Eşleştirilen İçerik nasıl bir reklam türdür, ne işe yarar? gibi bir soru zihninizde belirmiştir. En basit tabiriyle Wordpress’teki Benzer Yazılar (Related Post) widgeti gibi düşünebilirsiniz. Yayınladığınız sayfa ve yazılardan bir derleme yaparak listeleyen ve bunu bir reklam gibi gösteren Adsense, Hemen Çıkma Oranınızı düşürmeyi hedefliyor.

Örnek Görünüm

Bu reklam tipinin kazançlara ne denli etki ettiğini beraber gözlemleyip göreceğiz.

Exit mobile version