Dünya Devi Kymco Sosyal Medyayı Aktif Kullanıyor

Ülkemizde adı her ne kadar çoğu kimse tarafından bilinmese de Tayvan kökenli Kymco, dünya scooter pazarının liderleri arasında olan bir marka. Geçtiğimiz yıllarda distribütör değişimi yapılarak Türkiye pazarlamasını devralan Uğur Motorlu Araçlar, yürüttüğü aktif sosyal medya çalışmasıyla Kymco’yu Türkiye’de en iyi biçimde tanıtmaya çalışıyor.

Daha önceleri zirai motorlu araçlar üreten TARAL A.Ş’nin Türkiye’ye pazarladığı KYMCO, 2014 yılı Temmuz ayında distribütör değişikliğine giderek Uğur Motorlu Araçlar tarafından Türkiye pazarına sunulmaya başlandı.

Dünya devini Türkiye’ye daha iyi tanıtmak adına reklam kampanyalarına hız veren Uğur Motorlu Araçlar, sosyal medyayı da etkin bir biçimde kullanmayı ihmal etmiyor. Kymco Türkiye’nin Facebook sayfasını “farklı” yapan detayları sizler için derledik.

#1 Kymco Tutkunlarına Verilen Değer

Kymco Türkiye Facebook sayfası Kymco tutkunlarının scooterlarıyla çektiği fotoğrafları takipçilerine sunarak eşsiz bir jest yapmayı ihmal etmiyor.

Kymco Türkiye sayfası takipçilerine jest yapmayı ihmal etmiyor.

#2 Sosyal, Güncel Konulara Duyarlılık

Kymco Türkiye Facebook sayfası sadece ürünlerini tanıtmaktan ziyade güncel konulara da ilgisiz kalmıyor. Geçtiğimiz aylarda bir kaza sonucu hayatını kaybeden sevilen motosiklet tutkunu “Altın Elbiseli Adam” lakaplı Barkın BAYOĞLU’na Kymco Türkiye sayfasından taziye mesajı yayınlanması ihmal edilmedi.

#3 Hem Eğitici Hem Ödüllü Uygulamalarla Kymco Tutkunlarının İlgisi Canlı Tutuluyor

Kymco Türkiye sayfası belli aralıklarda takipçilerine sorular sorup doğru cevap verenleri ödüllendiriyor.

Meraklısına Not

KYMCO; Kwang Yang Motor Şirketi (Company) kelimelerinin baş harflerinden oluşuyor. Genellikle “Kiymko” şeklinde teleffuz edilmekte. 

 

Exit mobile version