Tanıtım Yazısı Nedir, Nasıl Hazırlanır?

Sayısı milyarları bulan web sitesi okyanusunda her gün yüzbinlerce web sitesi yığınlarla içerik üretiyor. Bu bilgi yığınının arasında arattığımız anahtar kelimeyle alakalı en doğru sonuçları ekranımıza getiren Google, ne denli muhkem bir algoritma ile çalıştığını gözler önüne seriyor. Sürekli olarak değişen ve gelişen Google algoritması ile doğru bilinen pek çok yöntem tozlu raflarda yerini aldı bile.

Footer’dan (sitenin alt kısmı) backlink vereyim, header’imden (üst kısım) logolu link koyayım…

gibi yöntemlerin artık bir kıymeti harbiyesinin kalmadığını belirtmekte fayda var. Başka bir web sitesinin bizim sitemize bağlantı vermesi (backlink) elbette önemli ama Google bunu sabit değil içerik içerisinde doğal bir biçimde görmek istiyor. İşte bu durum tanıtım yazısı dediğimiz alanın temelini oluşturuyor. Peki tanıtım yazısı nasıl yazılır, nelere dikkat etmek gerekir? Biraz bunun üzerinde duralım.

Ve en önemli husus klasik reklam üslubu ile kesinlikle tanıtım yazısı yazmayın. Tanıtım yazılarınız site içeriğinizle ilgili bilgilendirici bir metin olsun. “Sitemiz çok güzel bir site, çok yararlı bilgiler var” tarzında ki iletiler arzu ettiğiniz ivmeyi kazandırmaz. Nitekim Google’ın reklam amaçlı içeriği tanıyabildiğine dair bilgi var.

Sitenizi Google’a da arzu ettiğiniz yerlere getirecek profesyonel tanıtım yazısı hazırlama işlemlerimizi sembolik fiyatlarla sizlere sunmaktayız. Sipariş için yorum veya iletişim bölümünü kullanabilirsiniz.

Exit mobile version